Menu
košík
0
    Nákupní košík je prázdný.

Vždy po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky s popisem Vámi vybrané platby a dopravy. Stačí si Vámi vybranou variantu vybrat při realizaci objednávky. Na výběr máte z následujících způsobů plateb a doručení:

1. Předem na účet - Platba bankovním převodem nebo QR kódem

Platba je realizována bankovním převodem nebo rychlým převodem přes QR kód na účet u Komerční banky č. 41347641/0100. Po dokončení objednávky se Vám zobrazí pokyny k zaplacení, které dostanete i e-mailem. Jako variabilní symbol slouží číslo objednávky. Zboží je odesláno nebo připraveno ihned po obdržení platby.

Cena: -5 Kč vč. DPH       Při platbě předem na účet obdržíte slevu 5 Kč z Vaší objednávky.   

2. Online kartou - GoPay

Ihned po dokončení objednávky se spustí online platební brána GoPay, kde probíhá platba. Pokud nebude platba z jakéhokoliv důvodu uskutečněna obdržíte informace k platbě e-mailem pro pozdější zaplacení.

Cena: 0 Kč vč. DPH

3. Dobírka

Za zboží platíte při převzetí od přepravce na Vámi zvolené adrese nebo pobočce, kterou jste uvedli ve Vaší objednávce.

Cena: Uvedena v tabulce níže

4. Hotově

Objednávku zaplatíte při jejím vyzvednutí u nás na adrese Luční 367/1, Moravany. Platba je možná pouze v hotovosti.

Cena: 0 Kč vč. DPH

5. Osobní odběr na naší provozovně

Po nachystání objednávky obdržíte e-mail s výzvou k vyzvednutí. Zboží si vyzvednete po telefonické nebo emailové domluvě minimálně den předem na adrese: Luční 367/1, Moravany Platbu lze provést v hotovosti při převzetí nebo předem převodem či přes GoPay.

Cena: 0 Kč vč. DPH

6. Balík

Balík bude odeslán na Vámi zvolenou adresu, kterou jste uvedli ve Vaší objednávce, případně na výdejní pobočku dané služby. V naší nabídce jsou přepravní společnosti uvedené v tabulce níže.

Cena: Ceny za jednotlivé druhy dopravy a platby se liší dle váhy. Náš e-shop Vám vždy vše spočítá a nabídne nejlepší možnosti. Cena je uvedena v tabulce níže
od částky 2 000 Kč lze získat dopravu ZDARMA u některých doprav

7. Balík - Ekonomická doprava

Tato doprava nabízí nejnižší cenu za doručení. Dopravce je vždy vybrán s ohledem na co nejnižší cenu. Základní možnosti jak získat balík ZDARMA:

  • Běžný nákup -  Balík zdarma s cenou nad 2 500 Kč.
  • Individuálně  - dle dohody například, při Vážném zájmu o velkoobchodní odběr či při navázání spolupráce.

8. Přehled cen doprav (včetně DPH) vzhledem k váze

Česko Doručení do výdejního místa Doručení na adresu Pro velkoobchodní partnery

Dopravce:
Váha:

Osobní odběr Zásilkovna Balíkovna Uloženka
WE|DO POINT
Balík na  poštu Zásilkovna
na adresu
Balíkovna
na adresu
Česká pošta WE|DO Ekonomický balík Osobní odběr VO

Dodání na provozovu

do 5 Kg

ZDARMA

Libovolné množství

59 Kč

39 Kč
ZDARMA
od 2000 Kč 

89  125  99 Kč

99 Kč
ZDARMA
od 2000 Kč 

145  99 

ZDARMA
od 2500 Kč

(do 28.5 Kg pak 130 Kč za další balíky)*

79 Kč do 5500 Kč

0 Kč

a dle vzdálenosti

do 10 Kg 139 Kč 139 Kč
do 15 Kg 135  180* 190*  139*  ZDARMA
od 5500 Kč
do 20 Kg 278*  79*  278* Kč 189* 
do 30 Kg 135* 
Dobírka: 0 65 Kč 65 Kč 65  65  65 Kč 65  65  65  65  0  0 

 

Slovensko Doručení do výdejního místa Doručení na adresu
Dopravce:
Váha:
Zásilkovna Uloženka

balík na poštu a balíkoBOX

Slovenská pošta
do 5 Kg 99 Kč 140  150  165 
do 10 Kg 180* Kč
do 20 Kg 370* Kč 170  180*  230* 
do 30 Kg 540* Kč 340* 
Dobírka: 100 Kč 100  100  100 

 

* Vyšší váha než maximální váha dovolená dopravcem - V případě vyšší váhy než je maximální váha nabízená dopravcem je nutné rozdělit zboží do více balíků. V takovém případě e-shop spočítá kolik bude balíku potřeba a zvolí cenu dopravy jako násobek ceny základního balíku. Nejste tedy omezeni maximální váhou stanovenou dopravcem.

9. Dodatečné informace k dopravcům

Česká pošta:

Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
POZOR: Úložní doba balíku na České poště je POUZE 7 dní ! V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovudoručení 110,- Kč v případě úhrady předem na účet nebo 170,- Kč v případě dobírky.

Po obdržení zboží prostřednictvím České pošty je kupující povinen zboží zkontrolovat. V případě, že při převzetí od České pošty zboží vykazuje poškození (poškozený transportní obal nebo obsah balíku), kupující zboží nepřevezme a uplatní reklamaci u České pošty dle Poštovních a obchodních podmínek České pošty, s.p. a informuje bez odkladu prodávajícího. Jestliže je poškozená pouze část obsahu balíku, kupující reklamuje pouze poškozené výrobky, za které dostane finanční kompenzaci.

Pokud zákazník zjistí poškození až doma, může uplatnit reklamaci na příslušné poště, nejpozději však do dvou dnů od data převzetí zásilky, kde bude reklamovat celý balík. Na pobočce České pošty bude podle faktury oceněno poškozené zboží podle FAKTURY, sepsána reklamace a následně budou zákazníkovi vráceny peníze za reklamované zboží. Zbytek zboží, pokud to bude jeho stav zboží umožňovat, bude opět vrácen k užívání.

WE|DO:

Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Přepravní služba WE|DO zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail nebo notifikaci v aplikaci.. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail). Pokud vás kurýr nezastihne ani druhý den, tak bude zboží uskladněno v depu WE|DO po dobu 5 pracovních dnů, během kterých můžete kontaktovat kurýra a domluvit nové doručení.

Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že do dvou dnů od doručení zboží zjistíte poškození zásilky, máte právo podat reklamaci u přepravce. Informaci zašlete zároverň na náš mail: objednavky@jidlosnadno.cz.

Balíkovna:

Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Přepravní služba Balíkovna zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail nebo notifikaci v aplikaci. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail).

Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že do dvou dnů od doručení zboží zjistíte poškození zásilky, máte právo podat reklamaci u přepravce. Informaci zašlete zároveň na náš email objednavky@jidlosnadno.cz.

Zásilkovna:

Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Přepravní služba Zásilkovna zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 1-2 dnů od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail nebo notifikaci v aplikaci.. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail).

Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že do dvou dnů od doručení zboží zjistíte poškození zásilky, máte právo podat reklamaci u přepravce. Informaci zašlete zároveň na náš email objednavky@jidlosnadno.cz.

X

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.

Souhlasím
Nastavení
Nesouhlasím