Vždy po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky s popisem Vámi vybrané platby a dopravy. Stačí si Vámi vybranou variantu vybrat při realizaci objednávky. Na výběr máte z následujících způsobů plateb a doručení:
1. Předem na účet - Platba bankovním převodem nebo QR kódem
Platba je realizována bankovním převodem nebo rychlým převodem přes QR kód na účet u Komerční banky č. 41347641/0100. Po dokončení objednávky se Vám zobrazí pokyny k zaplacení, které dostanete i e-mailem. Jako variabilní symbol slouží číslo objednávky. Zboží je odesláno nebo připraveno ihned po obdržení platby.
Cena: -5 Kč vč. DPH Při platbě předem na účet obdržíte slevu 5 Kč z Vaší objednávky.
2. Online kartou - GoPay
Ihned po dokončení objednávky se spustí online platební brána GoPay, kde probíhá platba. Pokud nebude platba z jakéhokoliv důvodu uskutečněna obdržíte informace k platbě e-mailem pro pozdější zaplacení.
Cena: 0 Kč vč. DPH
3. Dobírka
Za zboží platíte při převzetí od přepravce na Vámi zvolené adrese nebo pobočce, kterou jste uvedli ve Vaší objednávce.
Cena: Uvedena v tabulce níže
4. Hotově
Objednávku zaplatíte při jejím vyzvednutí u nás na adrese Luční 367/1, Moravany. Platba je možná pouze v hotovosti.
Cena: 0 Kč vč. DPH
5. Osobní odběr na naší provozovně
Po nachystání objednávky obdržíte e-mail s výzvou k vyzvednutí. Zboží si vyzvednete po telefonické nebo emailové domluvě minimálně den předem na adrese: Luční 367/1, Moravany Platbu lze provést v hotovosti při převzetí nebo předem převodem či přes GoPay.
Cena: 0 Kč vč. DPH
6. Balík
Balík bude odeslán na Vámi zvolenou adresu, kterou jste uvedli ve Vaší objednávce, případně na výdejní pobočku dané služby. V naší nabídce jsou přepravní společnosti uvedené v tabulce níže.
Cena: Ceny za jednotlivé druhy dopravy a platby se liší dle váhy. Náš e-shop Vám vždy vše spočítá a nabídne nejlepší možnosti. Cena je uvedena v tabulce níže
od částky 2 000 Kč lze získat dopravu ZDARMA u některých doprav
7. Balík - Ekonomická doprava
Tato doprava nabízí nejnižší cenu za doručení. Dopravce je vždy vybrán s ohledem na co nejnižší cenu. Základní možnosti jak získat balík ZDARMA:
8. Přehled cen doprav (včetně DPH) vzhledem k váze
Česko | Doručení do výdejního místa | Doručení na adresu | Pro velkoobchodní partnery | |||||||||
Dopravce: |
Osobní odběr | Zásilkovna | Balíkovna | Uloženka WE|DO POINT |
Balík na poštu | Zásilkovna na adresu |
Balíkovna na adresu |
Česká pošta | WE|DO | Ekonomický balík | Osobní odběr VO |
Dodání na provozovu |
do 5 Kg |
ZDARMA Libovolné množství |
59 Kč |
69 Kč |
89 Kč | 125 Kč | 99 Kč |
99 Kč |
145 Kč | 99 Kč |
ZDARMA |
79 Kč do 5500 Kč |
0 Kč a dle vzdálenosti |
do 10 Kg | 139 Kč | 139 Kč | ||||||||||
do 15 Kg | 135 Kč | 180* | 190* Kč | 139* Kč | ZDARMA od 5500 Kč |
|||||||
do 20 Kg | 278* Kč | 139* Kč | 278* Kč | 189* Kč | ||||||||
do 30 Kg | 135* Kč | |||||||||||
Dobírka: | 0 | 65 Kč | 65 Kč | 65 Kč | 65 Kč | 65 Kč | 65 Kč | 65 Kč | 65 Kč | 65 Kč | 0 Kč | 0 Kč |
Slovensko | Doručení do výdejního místa | Doručení na adresu | ||
Dopravce: Váha: |
Zásilkovna | Uloženka |
balík na poštu a balíkoBOX |
Slovenská pošta |
do 5 Kg | 99 Kč | 140 Kč | 150 Kč | 165 Kč |
do 10 Kg | 180* Kč | |||
do 20 Kg | 370* Kč | 170 Kč | 180* Kč | 230* Kč |
do 30 Kg | 540* Kč | 340* Kč | ||
Dobírka: | 100 Kč | 100 Kč | 100 Kč | 100 Kč |
* Vyšší váha než maximální váha dovolená dopravcem - V případě vyšší váhy než je maximální váha nabízená dopravcem je nutné rozdělit zboží do více balíků. V takovém případě e-shop spočítá kolik bude balíku potřeba a zvolí cenu dopravy jako násobek ceny základního balíku. Nejste tedy omezeni maximální váhou stanovenou dopravcem.
9. Dodatečné informace k dopravcům
Česká pošta:
Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
POZOR: Úložní doba balíku na České poště je POUZE 7 dní ! V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovudoručení 110,- Kč v případě úhrady předem na účet nebo 170,- Kč v případě dobírky.
Po obdržení zboží prostřednictvím České pošty je kupující povinen zboží zkontrolovat. V případě, že při převzetí od České pošty zboží vykazuje poškození (poškozený transportní obal nebo obsah balíku), kupující zboží nepřevezme a uplatní reklamaci u České pošty dle Poštovních a obchodních podmínek České pošty, s.p. a informuje bez odkladu prodávajícího. Jestliže je poškozená pouze část obsahu balíku, kupující reklamuje pouze poškozené výrobky, za které dostane finanční kompenzaci.
Pokud zákazník zjistí poškození až doma, může uplatnit reklamaci na příslušné poště, nejpozději však do dvou dnů od data převzetí zásilky, kde bude reklamovat celý balík. Na pobočce České pošty bude podle faktury oceněno poškozené zboží podle FAKTURY, sepsána reklamace a následně budou zákazníkovi vráceny peníze za reklamované zboží. Zbytek zboží, pokud to bude jeho stav zboží umožňovat, bude opět vrácen k užívání.
WE|DO:
Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Přepravní služba WE|DO zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail nebo notifikaci v aplikaci.. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail). Pokud vás kurýr nezastihne ani druhý den, tak bude zboží uskladněno v depu WE|DO po dobu 5 pracovních dnů, během kterých můžete kontaktovat kurýra a domluvit nové doručení.
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že do dvou dnů od doručení zboží zjistíte poškození zásilky, máte právo podat reklamaci u přepravce. Informaci zašlete zároverň na náš mail: objednavky@jidlosnadno.cz.
Balíkovna:
Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Přepravní služba Balíkovna zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail nebo notifikaci v aplikaci. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail).
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že do dvou dnů od doručení zboží zjistíte poškození zásilky, máte právo podat reklamaci u přepravce. Informaci zašlete zároveň na náš email objednavky@jidlosnadno.cz.
Zásilkovna:
Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Přepravní služba Zásilkovna zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 1-2 dnů od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail nebo notifikaci v aplikaci.. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail).
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že do dvou dnů od doručení zboží zjistíte poškození zásilky, máte právo podat reklamaci u přepravce. Informaci zašlete zároveň na náš email objednavky@jidlosnadno.cz.